Kissable Lips
Kim Jun Ho (Kim Ji Woong), an immortal vampire weary of his endless existence, seeks to become human by drinking the blood of a pure-blooded human. When he encounters Choi Min Hyun (Yoon Seo Bin), a rare pure-blood who is drawn to his allure, their connection sparks tension. Kwon Hae Soo (Mun Ji Hu), Jun Ho's longtime immortal companion who loves him deeply, becomes determined to prevent Jun Ho from sacrificing his immortality. Caught between his loyal friend and the human who offers him a chance at mortality, Jun Ho faces a critical decision that will define his future. This is a 2021 Korean supernatural romance film directed by Yang Kyoung Hee.