Kollek
The true story of one of Israel’s founding fathers. Kollek chronicles the life of Teddy Kollek beginning with his days as a Zionist leader to his rescue of 3,000 Jews from Nazi Germany and his unparalleled 29 years as mayor of Jerusalem. Guest appearances from Frank Sinatra, George Schultz, and Ted Kennedy.