Krull Krull
In a fantasy adventure, set in a world peopled by creatures of myth and magic, a prince embarks on a quest to find the magical Glaive and then rescues his young bride. Colwyn (Ken Marshall) is the leader of a mythical sword-and-sorcery group in pursuit of "the Beast" that has kidnaped his fiance, Lyssa (Lysette Anthony).