Star Wars: Return of the Jedi
Experience the triumph of the Force in Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi. In the epic conclusion of the saga, the Empire prepares to crush the Rebellion with a more powerful Death Star while the Rebel fleet mounts a massive attack on the space station. Luke Skywalker confronts Darth Vader in a final climactic duel before the evil Emperor.