The PA and the Manhattan Prince
Loyal, quick-thinking Lucy Woods is a Personal Assistant to the stars. Whether it's juggling couture appointments for the Met Ball or dodging paparazzi on a coffee run, she can deal with any situation. But when Prince Rupert arrives in New York to prepare for a masked ball, Lucy finds herself falling in love with her new employer.