La Caleta
Carlos is a millionaire who gets involved in drug trafficking in his job in order to make even more money. Gilderman, a homeless person, ends by coincidence finding the stash where Carlos hides his cash. This finding, beyond the fortune of Gilderman, leads to get into a lot of trouble.