The Call of the Wild
Hollywood legend Clark Gable stars in this soaring adaptation of the celebrated Jack London novel. Jack Thornton (Gable) is a prospector who travels the Yukon in search of gold. When Jack buys Buck, a strong and loyal sled dog with part-wolf ancestry, their thrilling adventure through the Alaskan wilderness begins.