La Sra. Haidi
One stormy night, a house near a little traveled route. Mrs. Haidi lives there alone in the company of their dogs. An accident on the route, a couple: Paul and Mara, seeking help, but do not imagine the nightmare that will live that night. A psychological thriller that surprises every frame.