Lanier
Inspired by true events in Lake Lanier and Oscarville, GA, Detective Jeff heads to Lake Lanier for a family getaway. But work calls as he investigates a drowning case, partnering with Detective Daniel. Jeff dismisses Lake Lanier's haunted history until the dark truths emerge and three masked strangers force themselves inside their home, forcing him and his family into a fight for survival.