In the action thriller “Last Man Standing,” Abby Collins (Catherine Bell) is a happy suburban wife and mother who has been concealing her dark past as a military-trained special-ops agent. But when her husband is mysteriously kidnapped, Abby’s past returns to haunt her, and she must risk everything to protect her daughter and save the man she loves. Mekhi Phifer and Anthony Michael Hall co-star alongside Bell.