Laughter and Punishment
Vincent is incredibly gifted and always the centre of attention. One night, as everybody is on the floor with laughter, one of his guests drops dead: this man has literally died of laughter. It’s only the beginning of the nightmare: not a day flies by without Vincent being a "murderer". Deep in this surrealistic world, Vincent has a hard time admitting his life has been on the wrong track.