Layla
Layla is a struggling Arab drag queen whose confident façade hides their desperate desire for love. When their performance at a belittling corporate Pride event turns into a transgressive takedown, they are surprised to catch the eye of marketing executive Max, whose attentions sweep Layla off their feet. The two start an intoxicating romance, but as Layla starts to alter who they are in order to keep Max’s interest, they both have to face uncomfortable truths.