Led Zeppelin: The Song Remains the Same
This unique rock concert film experience captures the essence of Led Zeppelin, one of the most exciting and durable rock bands of all time. Filmed during the group's now-famous 1973 New York City concerts, this documentary mixes live performances of "Dazed and Confused," "Stairway to Heaven," "Whole Lotta Love" and other signature songs with fantasy sequences and personal backstage footage of the group. Surviving band members recently supervised the digital remastering and Dolby 5.1 remixing of the film's picture and audio, so it now looks and sounds better than ever before!