Let the Wrong One In
Let the Wrong One In follows young supermarket worker Matt, who is a little too nice for his own good. When he discovers that his older, estranged brother Deco has turned into a vampire, he's faced with a dilemma: Will he risk his own life to help his sibling, with blood being thicker than water? Or will he stake him before he spreads the infection further? The film stars upcoming Irish talent Karl Rice and Eoin Duffy, along with Buffy the Vampire Slayer icon Anthony Head, in the role of Henry; a taxi driver with a sideline in vampire hunting.