Lisa Frankenstein Lisa Frankenstein
A coming of rage love story from acclaimed writer Diablo Cody (Jennifer's Body) about a misunderstood teenager and her high school crush, who happens to be a handsome corpse. After a set of playfully horrific circumstances bring him back to life, the two embark on a murderous journey to find love, happiness…and a few missing body parts along the way.