Little Shao - Dance in Paris
Little Shao is a renowned dance photographer, especially in the Hip-Hop scene. He freezes and magnifies the movements of the dancers and understands each gesture since he comes from the same universe. To celebrate his ten-year career, he gathers the cream of the crop of dancers of all styles and photographs them in the streets, historical monuments and on the roofs of his city: Paris.