Nick Mason's Saucerful of Secrets - Live At the Roundhouse
Nick Mason’s Saucerful of Secrets’ Live At The Roundhouse features all-stars led by Pink Floyd’s drummer, playing the band’s early songs at one of the first venues Pink Floyd performed.