Lockdown: 2025
In the shadows of a highly contagious virus, a normal family seeks shelter in the safety of their own home during a nationwide LOCKDOWN in which MARTIAL LAW is declared. With nowhere to go and danger approaching from outside. The family is forced to confront the evil that terrorizes them from within before it consumes them all.