Love for Beginners
Tsubaki Hibino (Emi Takei), a high school student with exceptional hair styling skills, struggles with low self-esteem and is constantly teased by her classmates, especially Kyota Tsubaki (Tori Matsuzaka), the class's notorious playboy. Despite his initial cruel treatment, Kyota unexpectedly asks Tsubaki out, and to everyone's surprise, she accepts. What starts as a potential joke gradually transforms into a genuine connection between these polar opposites. As their relationship develops, Tsubaki begins to discover her own worth and confidence, while Kyota reveals a more sensitive side beneath his tough exterior. This unexpected romance challenges their preconceived notions about each other and themselves. "Love for Beginners" is a 2012 Japanese romance film directed by Takeshi Furusawa that explores the transformative power of unexpected love.