Missions of Love
Yukina (Tina Tamashiro) is a wildly popular pseudonymous author of romantic cell phone novels – books whose writers deliver the latest chapters via text message. In the “real” world, she is a quiet, introverted high schooler who has never had any sort of romantic experience in her life! However, Yukina is now in a quandary: Her readers are clamoring for racier romance stories, full of juicy details. And with no knowledge of this kind of thing, Yukina has to act! One day, she comes upon a notebook that belongs to Shigure (Yuta Koseki), the most popular guy at school. To all outward observers, Shigure is a model student, well-mannered, and kind. But the secrets of the notebook reveal otherwise – showing that Shigure is not the angel all the girls at school believe him to be. Yukina hatches a devious plan: By using the secrets she’s discovered, she will blackmail Shigure into teaching her about romance – by ordering him to complete “missions of love!” Will the plan work...or could it backfire on her? This movie was based on a hit manga series of the same name by Ema Toyama. “MISSIONS of Love??” is a 2018 Japanese movie that was directed by Toru Yamamoto.