My Love Mix-Up!
Sota Aoki’s (Shunsuke Michieda) life takes an unexpected turn when he borrows an eraser from his crush, Mio Hashimoto (Riko Fukumoto), only to discover she’s written another boy’s name on it. Devastated, Aoki drops the eraser, but it’s picked up by Kousuke Ida (Ren Meguro), who now mistakenly believes Aoki has a crush on him! As Aoki scrambles to clarify the situation, he finds himself caught in a whirlwind of romantic misunderstandings and comedic chaos. Will Aoki manage to set things straight with Ida, or will this mix-up lead to surprising new connections? This 2021 Japanese romantic comedy drama was directed by Shogo Kusano and Tadaaki Horai and was adapted from the manga of the same name by Wataru Hinekure.