STROBE EDGE
As their second year of high school begins, Ninako Kinoshita (Riko Fukumoto), Ren Ichinose (Kyohei Takahashi), and Takumi Ando (Coki Yamashita) find themselves in the same class. While Ninako is secretly thrilled to be in the same class as Ren, her fantasies are soon interrupted by the arrival of Mao Sugimoto (Sakura Kiryu), a younger student who went to the same middle school as Ren and Takumi – and who seems to know a secret about the boys. As the school year progresses and Ninako learns more about Ren's past, their budding connection begins to falter. At the same time, Takumi begins to express interest in Ninako, leading to tension between himself and Ren. Will Ninako's first love come to fruition? This is the sequel to the 2025 drama STROBE EDGE.