Mr. Unlucky Has No Choice but to Kiss!
Kota Fukuhara (Sota Ryosuke) is a bumbling college student plagued by constant bad luck, making it difficult for him to make friends. In contrast, fellow student Naoya Shinomiya (Yusuke Sato) seems to have it all -- good fortune and immense popularity. When Naoya saves Kota from an accident, Kota tries to befriend him. However, Naoya mistakenly believes Kota wants a romantic relationship and surprisingly agrees! This misunderstanding sets off a series of comedic and heartfelt events as Kota and Naoya navigate their new relationship. Will this awkward situation lead them to true love? And can Naoya help break Kota’s unlucky curse? This 2022 Japanese drama series was based on a manga series by Tsuyu Gamoko and was directed by Yoshino Mamoru.