A Man Who Defies the World of BL
When college student "Mob" (Atsuhiro Inukai) discovers he's living in a manga-style "world of BL", he unexpectedly becomes the mob character of numerous love stories. After initially struggling with his new reality, Mob embraces his situation and confesses his feelings to his classmate Kikuchi (Asahi Ito), hoping to finally step into the spotlight as the main character. Just as he believes he has found his happily ever after, the arrival of the handsome Igarashi (Kenta Izuka) disrupts everything, challenging Mob's position as the protagonist and creating a love triangle that forces him to fight for Kikuchi's affection. As Mob navigates this complex romantic landscape, he must prove he is not only the best partner for Kikuchi but also the true main character of this unpredictable world. Adapted from the manga series by Konkichi, this is a 2022 Japanese romantic comedy drama directed by Koichiro Miki.