Kabe-Koji Nekoyashiki-kun Desires to be Recognized
Mamoru Nekoyashiki (Matsuoka Koudai), a reclusive doujinshi artist, dreams of selling his BL-themed manga in a prestigious bookstore section. His life takes an unexpected turn when he reunites with Kazama Issei (Masaki Nakao), his childhood crush and now a pop star in the group Shiny Smile. Their reconnection raises questions about whether their reunion will help Mamoru achieve his artistic goals or lead them down a romantic path. As Mamoru navigates his professional aspirations and personal feelings, the potential for both professional recognition and unexpected love hangs in the balance. "Kabe-Koji-Nekoyashiki-kun Desires to Be Recognized" is a 2022 Japanese drama series directed by Tatsunori Sato, Miyako Yasoshima, and Kentaro Harada.