Love Has Many Faces
A merry-go-round of love interests and romantic intrigue, "Love Has Many Faces" stars Lana Turner as a millionairess married to a beach bum (Cliff Robertson). Filmed on location in exotic Acapulco, Turner is ravishing in scene after scene wearing amazing Edith Head-created outfits.