Love Jacked
Maya is a headstrong daughter with artistic ambitions which is a strong contrast to what her father Ed wants: a dutiful daughter to run the family store. Ed is shocked when Maya takes her assertions of independence a step further and travels to Africa for creative inspiration and returns with a fiancé.