Luna
Luna is a young woman who is hungry for life. During a night party she and her friends mistreat a young man. Shortly thereafter, this man becomes Luna's new work colleague. Luna lives in the south of France, near Montpellier, and works on a farm. She is obsessed with keeping her boyfriend Ruben insterested in her. During a party drinking with her friends, they assault a young stranger.