Mahler - Symphony No. 4
Kirill Karabits conducts the London Symphony Orchestra in a performance of Mahler’s Symphony No. 4. Soloist is soprano Lucy Crowe. Gustav Mahler isn’t necessarily massive, and his Fourth Symphony begins with sleighbells, birdsong, and a melody straight out of Mozart. It all seems deliciously simple. But this is Mahler, after all, and between that playful opening and the final portrayal of a chi...