March For Freedom
The fall of Dilma Rousseff told by it’s most unlikely protagonists: A group of students, artists and broken executives that, from a low budget office in the center of Sao Paulo, were capable of starting a real political revolution in Brazil. March for Freedom is the portrait of the Impeachment process from the lens of those who started it.