The Trial
A riveting behind-the-scenes look at the impeachment trial of Brazil's first female President, Dilma Rousseff. Granted unique access to the defense team, senators and President Rousseff herself, this explosive documentary captures this profound political crisis while reflecting on the dangers facing so many democracies throughout the world.