Mareechika
Venkata Laxmi secretly loves Sanju, a charming baker who marries Mareechika for her property - then kills her. Laxmi strikes a deal: she'll cover the crime if Sanju marries her. But Mareechika's "ghost" returns to haunt them both. A revenge thriller where the dead woman turns every lie against those who wronged her.