Maria Bethânia - Música É Perfume
An analysis of the creative process of the singer Maria Bethânia and the mapping of the formation process of Brazilian popular music. In the 1960s, Bethânia emerged, alongside Gal Costa, as one of the muses of the Brazilian counterculture and resistance to the military regime.