Marvel Super Hero Adventures: Frost Fight! Marvel Super Hero Adventures: Frost Fight!
The holiday season gets extra chilly as Loki and the frost giant Ymir plot to conquer the world. Marvel heroes Iron Man, Captain America, Hulk, Thor and others must stop the villains from stealing Santa’s power – if anyone can actually find the mysterious Mr. Claus. Fortunately, Rocket Raccoon and Groot are also hot on Santa’s trail. Heroes, villains, elves and cosmic bounty hunters collide in an epic quest that leaves the fate of the holiday and the world in the balance.