Marvel's Hulk: Where Monsters Dwell
This Hallow's eve, Nightmare is bent on conquering our waking world by crossing through the Dream Dimension, and converting each dreamer into a monster! Can Dr. Strange, Hulk, and the Howling Commandoes hold the line and put an end to his nefarious scheme?