Fright Krewe
The Blood Awakening Part 1
When Soleil accidentally unleashes an ancient evil from a cursed graveyard, the spirit of Marie Laveau grants her and an unlikely group of kids powers from the Loa.
Dazed by their new powers, the children seek answers from Alma, a voodoo mambo, who helps them contact the spirits. But the mysterious "ancient evil" they unleashed haunts Missy.
10/26/2023 - The Awakening - Soleil and Stanley learn there's more to each other as they desperately try to save his little sister Cece from rougarou Missy; Pat and Maybe search for offerings to summon Ogoun.
Maybe still refuses to go to the Shadow Realm but Soleil finds a way to get to the root of Maybe's fears. Belial knows the perfect weapon to help Furst get revenge, but it's in the heart of vampire territory...
When the Krewe realizes Belial feeds off fear in big crowds, they keep watch over the Friday the 13th parade. Along the way, Soleil tries to unlock her powers, but realizes the Krewe all need to work together to defeat their challenge yet.