Masters of Horror: We All Scream for Ice Cream
Buster The Clown (William Forsythe of The Devil's Rejects) is a mentally challenged man who sells ice cream out of his Cheery Tyme truck until a cruel prank by a bunch of neighborhood boys goes horrifically wrong. A generation later they're all grown men with families, but the crime of their past may now be trolling for their children: Buster and his truck have returned for sweet revenge, and every frozen treat will bring its own taste of Hell. Lee Tergesen (The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning) co-stars in this tasty chiller adapted by "splatterpunk" writer David J Schow (Pick Me Up) from the short story "I Scream, You Scream, We all Scream, for Ice Cream" by best-selling author John Farris.