Max Keeble's Big Move
Walt Disney Pictures presents the hilarious Max Keeble's Big Move. When Max, a much bullied 12-year-old student, finds out he's moving to a new city in one week, he decides he has nothing to lose and develops some very clever schemes to right all the wrongs done to him and his friends. After a week of mayhem, including outrageous pranks, stunts, inventive gadgets, and help from his friends, Max finds out the worst news ever -- he's not moving after all! And now going from underdog to top dog means facing up to the consequences of his actions and developing a whole new set of plans!