McBetter
McBetter is a modern-day Shakesperean tragedy where the main character wants to take control of a fast-food restaurant chain instead of the Kingdom of Scotland. The struggle for power takes place inside the wealthy businessman's mansion but, outside, a wild and destructive presence threatens the integrity of all humans.