Meander
After getting a car ride from an unknown man, Lisa wakes up in a tube. On her arm is strapped a bracelet with a countdown. She quickly understands that every 8 minutes, fire burns an occupied section. She has no choice but to crawl into safe sections to survive. To know why she's there and how to get out, Lisa will have to face the memories of her dead daughter... Meander is a high-stakes, tension filled ride, carried by Gaia Weiss' performance, that will have you on the edge of your seat.