Megamind vs. The Doom Syndicate
When Megamind’s former villain team the Doom Syndicate returns, the newly crowned blue hero must keep up evil appearances until he can assemble his friends (Roxanne, Chum and Keiko) to stop his old teammates from launching Metro City to the moon.