Megiddo: The Omega Code 2
Megiddo is a supernatural ride into a world teetering on the edge of the Apocalypse. It follows the rise of a Machiavellian leader bent on amassing the armies of the world for the battle of Armageddon while calamities of Biblical proportions pummel the Earth.