Memoria
Based on James Franco's "Palo Alto Stories" and "A California Childhood," Ivan Cohen is a young boy living in Palo Alto, California. Unsatisfied by his slacker group of friends, his love for a girl who doesn't know he exists, and a dysfunctional family life, he is struggling to find his place in the world. Memoria raises questions about the memories we choose to keep, the ones we try desperately to forget, and the ones we use as fuel to create our future.