Mexico at Night
Juan and Arturo are gangsters coexisting under a peaceful pact: they won't invade each other's territory. Until Julio, Juan's son, steals Arturo's cargo and runs away with his girlfriend to Puerto Rico. The bloodshed evidences the pact's worth.