Los Cuatro Juanes
The Four famous "Juanes": Juan Colorado, Juan Sin Miedo, Juan Pistolas, and Juan Charrasqueado, embark on dangerous adventures to transport an important shipment of weapons and ammunition from Veracruz to a town under siege by government forces.