Escuela Para Solteras
Amador wants to marry his girlfriend. The head of the family sets a condition: All the older sisters, including his girlfriend's, must marry first and in order of their ages. Since his girlfriend is the youngest, Amador has to find husbands for all his sisters-in-law before he can marry his girlfriend.