Los Dos Rivales
The Treviño and Guereña families have maintained a rivalry that originated many years ago. Due to the need for money, the heir of the Treviño family and the heiress of the Guereña family have to disguise themselves by wearing clothes of the opposite sex to protect and sell their ranches.