Michel Gondry: Do It Yourself
If Méliès had a son, it would be Michel Gondry. A brilliant jack-of-all-trades whose eccentric talent convinced the creative elite of international pop music to entrust him with his music videos - Björk, the Rolling Stones, Daft Punk, The White Stripes, Beck, etc.