Minnie and Moskowitz
Minnie Moore, disheartened by a troubled love life, meets quirky parking lot attendant Seymour Moskowitz when he helps her during a bad blind date. Their encounter sparks an offbeat connection as Minnie opens to new possibilities and reconsiders what love might look like.