Mobius
In the high stakes world of espionage, Russian FSB operative Grégory Lioubov will do whatever it takes to crack an international money laundering operation and American banker, Alice, is the key. The only problem is that Lioubov isn't the only one after Alice. Now Lioubov must find out whom he can trust and use everything he knows in order to get to the truth, and bring down a powerful Russian oligarch.